35 éves a Game Boy, sokak első kézi konzolja
Három és fél évtizeddel ezelőtt indult el hódító útjára a Nintendo legendás kézi konzolja.
Három és fél évtizeddel ezelőtt indult el hódító útjára a Nintendo legendás kézi konzolja.
Nagyon kevésen múlt, hogy bőséges bónuszt kapjanak, ám a kiadó megtagadta ezt - és erről a kritikusok tehetnek.
Nem a legmodernebb címről van szó, ami valaha a gépeden járt, de kellemes órákat tölthetnek el vele a műfaj szerelmesei.
Nem kell már sokat várnunk arra, hogy modern köntösben éljük újra az 1981-es Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord kalandjait.
Az egy játékot tartalmazó Game and Watchok, avagy kvarcjátékok után jelentős előrelépés volt a Game Boy, ami már több játékot is támogatott.
Emberek ezrei próbálnak megszabadulni a roguelike kártyajáték okozta függőségtől, de Duncan Molloy új verziója ezen nem fog segíteni.
Évtizedekig maradt változatlan az első pálya rekordjának teljesítéséhez szükséges idő alsó határa, de néhány napja végre valakinek sikerült a lehetetlen.
Ezek a legfontosabb események a Fallout történetében a második világháború végétől az Amazon sorozatának befejező részéig.
Nem egy promóciós videóról van szó, hanem egy kamion után köthető trailerről.
Lewis Hamilton csak nosztalgiázni akart, de beletört a bicskája a tutorial pályába.
Okkal rejtegeti már negyedik éve a Ubisoft a Prince of Persia: The Sands of Time új változatát.
A fejlesztője átnevezte, átalakította és kibővítette a projektet.
Senki sem érti, hogy miért, de megtörtént a bejelentés. Mától egy olyan világban élünk, amelyben ez az újrakevert kiadás valamiért létezni fog.
Ebben a videóban most összefoglaljuk nektek a The Elder Scrolls sorozat születését és három évtizedes történetét.
Volt idő, amikor a Nintendo profi módon átalakított VW bogarakkal reklámozta a Pokémon szériát.
A tervek szerint sokkal jobban megtornáztatták volna az agyunkat Pazsitnovék.
Három évtizeddel a The Elder Scrolls: Arena megjelenése után visszatekintünk a hosszú útra, amit a széria bejárt.
A huszadik évfordulón visszatekintünk a sorozat kezdeteire, ami sikeresen kombinálta a szabadságot és a bombasztikus akciót.
Miért úgy kell elnevezni az embereket, ahogy? Hogyan lehet örökre a parkba zárni az embereket? Miért gondolták a marketingesek, hogy jó ötlet hányással promózni?
Minden más alkotásnál fontosabb a No One Lives Forever a Nightdive Studios számára.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)