Ti is segíthettek megszavazni, hogy idén milyen játékok váljanak halhatatlanná
Olyan címek vannak az esélyesek között, mint a Resident Evil és a Tony Hawk's Pro Skater.
Olyan címek vannak az esélyesek között, mint a Resident Evil és a Tony Hawk's Pro Skater.
A pletykákkal ellentétben nem jelentették be egy új Command & Conquer fejlesztését, de például a Tiberian Twilight újra elérhetővé vált a Valve rendszerében.
A Nightdive srácai extra gondossággal alkották meg az újrakevert verziót, és helyreállítottak egy elveszettnek hitt helyszínt.
A játék születésnapja alkalmából megpróbáljuk összefoglalni, miért is halhatatlan a New World Computing alkotása.
Ha érdekel a legendás RTS története, akkor most elevenítsük fel együtt a C&C-sztorit.
25 éve jelent meg az egyik legnagyobb hatású horrorjáték, a Silent Hill.
A játéktörténelem során több cím is bizonyította, hogy nem csak az lehet szórakoztató, ha hősként lépünk fel.
Nehéz elhinni, de már egy negyed évszázad eltelt, mióta először betettük a lábunkat abba a bizonyos baljós amerikai kisvárosba.
A Grand Theft Auto IV The Lost and Damned kiegészítője hangulatával még az alapjátékot is lepipálta.
Gyönyörű történet ez, amiben a magányos harcosból egy csapat vezetője lett.
Nem akarták megváltoztatni a játékokat, de sajnálják, hogy az eredeti változatok sértő módon mutatnak be egyes etnikumokat.
III. Károly hozzájárulása nélkül nemhogy folytatás nem készülhetne a Discworld szériához, de a régi epizódok újabb, modernizált kiadásaira sincs esély.
Videóban mutatjuk meg nektek, hogy indított el egy új műfajt, majd merült feledésbe a SimCity.
Ha valaki valami frissre, mégis retróra vágyik, annak van egy nagyon jó hírünk.
35 éve jelent meg a SimCity, amivel megszületett a városépítős játékok műfaja - ám már több mint tíz éve, hogy az EA megbuktatta, majd eltemette Will Wright szériáját.
A Konami az elmúlt 25 évben aktívan szórta a Yu-Gi-Oh! játékokat, és most ezek némelyikét ismét forgalomba hozza.
A srácok összerakták az alapjáték és a Brood War hadjáratát a StarCraft 2 modding eszközeivel, és egész sokáig jutottak az elmúlt pár évben.
Az Nvidia megoldása a 20 évvel ezelőtt megjelent San Andreast is sokkal szebbé teszi, ám ennek súlyos ára van.
A lemezes játékok hőskorában akadt néhány cím, amelyek nem csak a képi és hanghatásokra hagyatkoztak.
Az elképesztő rekordot egy mindössze 13 éves játékos állította be. De mitől olyan nehéz játék a Tetris?
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)